Krims-krams o trams!

Jobbet stundar om 2½ timme, och inte har jag fått mycket gjort idag.
Bloggen om oss Svenskar, som jag skulle skrivit, får nog vänta den oxå...
Jag har helt enkelt ingen ork.

Kommer jag någonsin sluta va nattmänniska!? Jag undrar de...
Idag så verkligen hatar jag att gå upp på morgonen. Jag e sur, slö och har ont i huvudet.
Om 1½ månad börjar skolan, och där med uppgång klockan 6 måndag till torsdag.
Detta kommer vara en plåga var eviga dag... För både mig själv, och min älskling... Får bara hoppas att jag vänjer mig lite.
Men jag har aldrig gjort de hittills, så varför nu? :S
Ajja.. vi får se!

Massa klydd med CSN e de oxå (ovanlingt!) Men har nu tagit kontakt med skolan så att dom hör av sig till CSN som faktiskt får skicka papperna vidare till mig. Detta e inte mitt fel att de blivit så. Ändå ska sånt här JÄMT hända mig!
Bara hoppas att de löser sig så att man kan pusta ut lite igen...

Imorgon ska älsklingen komma hit efter han slutat. Vi får nog ta beslutet om lägenheten då.
Vi står ju först på tur, men måste snart bestämma oss, iom att Padan (killen som har lägenheten) ska vara ute om en dryg månad.
Spännande värre e de iaf. Och dessutom ser det ljust ut får vår del.
Lovar att hålla er uppdaterade om hur det går!

Falserbo-veckan nu. E de i princip ett tvång att åka ner till sina rötter och uppleva barndomsminnen då?
E kluven i denna fråga...

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

härligt att det verkar lovande med lägenheten. visst är den fin ?!



jag tycker absolut att veckan bör innehålla minst en nostalgitripp. jag saknar dig ! <3

2009-07-14 @ 23:43:02
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0