Måndagen den 13de!

Nu har jag o älskling varit o kollat lägenhet, alice o jag köpt och ätit pizza o humöret blivit betydligt bättre.
Snart dax att sova för att förhoppningsvis vakna på "rätt sida" imorgon...

Lägenheten va absolut super! Jag o älskling blev störtförälskade (kan man bli annat när det är högt i tak, finns balkong och dessutom e utrustad med både diskmaskin och badkar!)
Vi disskuterar just nu ekonomi o annat vuxen-snack, men om allt går i lås ser det ljust ut.
Väldigt ljust!

Försöker få ihop en blogg om oss extremt underbart nördiga svenskar. Får se om en publiceras imorgon.
Ska nu plåga kusinen igenom paradise hotel som jag jag maniskt följer (Jag VET!) innan de e dax för sängen.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0