Mellanåldern!

Vilken fruktansvärd mardröm jag hade imorse.
L gjorde slut med mig för värsta småsaken (som jag inte ens i drömmen kom ihåg) och dessutom var mina vänner, bröder o föräldrar jättearga på mig för detta...
När det i drömmen började ringa vaknade jag till och förstod att det även gjorde detta i verkligheten... Kussi va på väg - vilken lättnad!

Om 3 timmar e de dax att dra till jobbet. Riktigt skoj att arbeta en fredagskväll och sen dessutom hela lördagen! Men med Fritte som sällskap idag och Elin-Pelin imorgon går det faktistk att uthärda =)

Csn-papperna från skolan har nu äntligen kommit. En väldig lättnad!
Dessa ska nu fyllas i, Skickas iväg och sen slutligen sättas in, innan man kan räkna det som avklarat.
Men jag är en bit på vägen, precis som i resten av mitt liv... För jag e inte på botten, men inte i toppen. Inte alla drömmar uppfyllda, men förutsättningarna där. Jag e väl rent ut sagt "not e girl, not yet a women"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0