Sol, studentfixande o en bebis som kommit till världen...

Fick precis ett mess från min kära vän Malin. Hennes lilla guldklimp har äntligen kommit till världen (Å jag som gissade på imorgon... TUSAN! =))
E väldigt glad för Malin o hennes Robbans skull! Me dom generna blir de säkerligen en riktig gull-unge!
Så än en gång, Grattis!
Mer nyfikna? Kolla in http://malinannajosefine.blogg.se

Annars har jag idag varit runt på stan (banken, JC, apoteket, Sorl) me lilla Jessie. Efter våra ärenden fick salladen från sorl avnjutas i pildammsparken på varsin filt... myspys!
Lite studentplanerande oxå!

Nu väntar jag på att min älskling ska komma, så vi kan fixa käk o fixa de sista med studentpresenterna (okej, ni som känner mig vet alla att jag e kontrollfreak o kommer att fixa precis ALLT som har med studenten att göra själv!... Men ändå. Älsk får titta. o berömma =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0