För han tog studenten, fy fan va han e bra...

Lillebror tog studenten i fredags o fy fan vilken fest de va!

Dagen började halft kaosartat med förseningar o mörka regnmoln som hängde tungt på himmeln.
5 i tre var vi mot alla odds framme på stortorget o väntade på att den lille parvlen skulle springa ut mot friheten...
Först av alla rusade han ut. Champangen han höll i handen sprutade vilt över både vice rektorn o rektorn.
Lyckan var total o självklart blev blödiga jag lite tårögd av stolthet när jag kramade min lite fulla, men dock så underbara bror.
Musiken pumpade hårt i den ballongprydda bilen när vigge kördes till Höllviken o festen fortsatte i samma takt under hela kvällen.
Maten blev succe, lika så musiken, sällskapet o festen över huvud taget.
Folk blev fulla som kastruller. Farsan tog fram whiskeyn o likaså vodkan som vigge fått i studentpresent av Linus korkades upp.
Natten slutade i Malmö. Efter att vi gett upp hoppet över att någonsin komma in på Hipp så stryrde vi kosan mot Breeze. Där avslutades natten me dans, ännu fler drinkar o en massa kärlek.

Victor - min älskade lillebror. Grattis än en gång
Jag älskar dig oändligt...


Rasmus, Jag (vad jag gör har jag däremot ingen aning om) o Victor = Massor av kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0