London o Love o London-love!




London va UNDERBART!
Fyllt av kärlek.
Resan blev, om möjligt, till och med bättre än jag väntat mig.
Jag o Kuss var under 6 dagar störigare och flamsigare än på länge (och då kan ju ni som känner oss tillsammans bara tänka er vad stackars london fått stå ut med!)
Vedis-style i ny förpackning kan man kort beskriva det som!

Kärlek är just vad min vardag nu är fyllt av.
Till mina vänner, till mitt liv.
Jag känner mig lyckligare än på länge.
Kanske är det känslorna till L som gjort det.
Kanske är det för att våren är på väg.
Kanske för att resan som sagt va underbar, och att min relation till kuss känns starkare och bättre än någonsin.
Kanske är det alltihop.
Jag vet mycket väl att mycket av detta bara är för stunden.
Men just nu kommer jag andas in så mycket som möjligt av det för att stärka kropp och sinne.
För att få njuta av det goda livet faktiskt ger en.

L gör mig lycklig.
o ibland blir jag så jävla arg på mig själv för att jag inte vill verka förstå detta.
Idag kändes det däremot annorlunda.
När han gick kändes det tomt. uppgivet.
Som att jag skulle sakna varje sekund jag inte fick va med honom, röra honom.
Kanske har jag börjat lossa på spärrarna lite, och på ett sätt känns detta livsfarligt.
Jag är ju inte sån.
eller...
Det är ju just det jag är.
Det jag gjort fel innan.
Slängt in massa känslor i bilden allt för snabbt.
gett dom mitt hjärta o bett dom att ta emot det.
Jag vill inte bli sårad igen.
jag vill hålla känslorna på avstånd. Vara med någon som jag slipper gå igenom allt detta med igen.
Vi pratade om det igår. L o jag. Han verkar förstå, o de gör mig glad. Jag känner mig lättad.
Han är den första som inte suckar eller kollar konstig på mig för att jag har en massa ideér om hur allt ska göras och va.
Han accepterar det.

Nu ska jag sova. Jobb imorgon efter en veckas ledighet.
Känns bra ändå.
Ska bli kul o träffa alla.
Sen blir de roadtrip. Jag o L ska ut o leva loppan (herregud, de här med att prata nördigt alá pappa o åsa har verkligen satt sig på hjärnan!)
Nightiii night darlings (Eller ska jag säga **attar =D)

Hiss: Londonresan, Kuss, Edski (och hans svenska... GRYM!), joeyhattar, edskis "luftgitarr", franska nationalsången, luciatåg i mars, Tn, lejonkungen på arabiska, pappa, den snälla mannen som hittade min mobil o gav tillbaka den, gott o nyttigt grönt te med hallon & roadtrip me L imorgon =D

Diss: Pumpasoppa, att va tvungen att ställa klockan igen, att jag inte städat än, SLUT på kontot.


Kommentarer
Postat av: maria

slut på kontot löser vi - jag kan stå för fika om du berättar mer om den mystiske "L". Han låter ju awsome :) heja fanny :)

2009-03-06 @ 14:36:46
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0