Livet e en fest!

För några år sen myntade en väldigt arg Pappa de kända citatet "Allt som betyder något för dig är sprit, fest och cigaretter"!
Denna arga pappa var självklart min älskade pappa, Pappa Bill!

Han var nog för tillfället väldigt trött på min dåliga ekonomi, mina sena nätter och obetalda räkningar.
Idag har han ett helt annat förtroende för sin dotter.
Kanske är detta för att jag idag bor själv, och att han varken ser eller hör vad jag gör.
Men framför allt för att han slipper betala för mig längre...

De han kanske inte vet, o inte heller behöva veta är att fest, sprit och cigaretter fortfarande är en del av hans dotters liv.
Inte i samma klass som innan. Inte lika mkt och inte på samma destruktiva sätt, men dock...

Kom att tänka på detta när jag bläddrade igenom lite foto och upptäckte att jag på var o varannan bild sitter med en öl/cider/drink eller cigg i handen, ögonen går i kors och humöret verkar va på topp...
Men detta betyder ingenting för mig.
Däremot kan de va för jäkla roligt...


Kommentarer
Postat av: Ballex

hahahaha har en känsla att någon av samma skrot korn är vid sidan av dej på dom flesta av bilderna.. :)

hoppas allt e bra gummsan, det var längesen nu!

hälsa lillebror å gratta till studenten!

pussar!!

2009-06-07 @ 17:46:35
Postat av: Fanny

Hahaha! De har du ALLDELES rätt i, Ballex!

De ska jag göra!

Jag o Linus tänkte sticka upp till oslo o hälsa på hans bror (som bor där) i sommar... Du e fortfarande kvar där eller? Vi kanske kunde planera in något o slå 2 flugor i en smäll.. vad sägs? =)

2009-06-07 @ 18:34:58
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0