Måndag natt...

Natten har gått åt att göra klart mina studentkort!
Är väldigt ledsen att kameran e sönder, ville ju lägga upp korten som jag lagt ner en mindre livstid på att göra... men ikke!
Ni som e bjudna får iaf snart hem dom i brevlådan. Ni andra får fixa en ny kamera till mig så ni kan se dom =)

Skivan med La voix, Sara, Ey mala opala, Show me heaven o Lejonkungen-låten (Alice hemma-gjorda "super" remix) har snurrat på repeat sen 23. Lite (men bara LITE) trött på den just nu.
En annan sak jag e trött på e att just vara trött.
Ingen ork har jag i kroppen.... inte till något känns det som. Förutom då att sitta vaken nätterna igenom, något som jag på senare dagar blivit allt för bra på! Vända rätt på dygnet är ett måste!

Imorgon ska jag till Höllviken - något jag inte alls ser fram emot.
Inte för att det e höllviken (jo, okej... kanske lite då) men framförallt för att de e tandläkar-time!
Ikke kul! Inte ens får man några små-leksaker (sånna man fick hos tandläkaren när man va liten) som man kan se fram emot. Ska ta o fråga han där Ibrahim imorgon om de där!
Ska tvinga Vigge att köra hit me min säng oxå. längtar extremt efter min supersköna 1,40 m säng. 90 cm på 2 personer e ingen hit! inte när man ska sova o vill ha lite space iaf!

L L L L L L Looooove

Hiss: Heiniken-reklamen (http://www.youtube.com/watch?v=yIutgtzwhAc) Studentkort KLARA! Daniel Lindström - förstår inte hur han inte kan ha blivit större än han blev!

Diss: Alice skiva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0