Säng-problem...

Igår somnade jag i Ls armar när klockan va drygt åtta... ÅTTA! L somnade nog till o me ännu tidigare!
Vi som verkligen sett fram emot en kväll/natt bara vi två.. oxå somnade vi!

Sitter o väntar på att farsan ska komma o hämta upp kuverten, för självklart så glömde jag dom när jag ändå va hemma om i Höllviken igår. Väntar oxå på att få en förklaring om varför jag inte kan få hit min säng... E rätt irriterad just nu. Jag vill ha min säng NU... inte om en vecka =(

Dax för Lunch!

Hiss: Ben and Jerry - livsfarliga! Förstår inte hur man kan göra så god glass!

Diss: Att min säng fortfarande står hemma hos Annas, o visst måste stå där medans hon har visning på sitt hus... De e väl inte mitt problem? Jag e trött på denna fruktansvärda 90-säng!



En av mina absoluta favoriter
-phish food

Kommentarer
Postat av: Mad

tack=) Du verkar också hemskt lycklig! Jag har snokat runt här också utan att lämna några avtryck!!

Hoppas allt är bra med dig? Va sysslar du med nuförtiden? Kramar

2009-05-08 @ 06:41:30
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: maria

bästa fanny - hur ser din helg ut ? har du tid att ses imorgon eller på söndag ? ta linus med dig hit, käka middag och så testar vi frillan. men jag måste köpa spolar o sånt.

2009-05-08 @ 18:19:38
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0