money money money, inget för Fanny...

Fick igår reda på att jag måste skaffa fram nästan 4000 spänn (anmälningsavgiften till skolan)
Och iom att jag kommit in på reservplats får jag bara en vecka på mig att betala - Alltså måndag nästa vecka!
Fanny, som INTE e känd för att spara ska därför imorgon kuta iväg till banken o se vad aktierna hon har e värda.
Känns sådär kul! Hoppas på att få mig en finfin överaskning, men de e väl bara önskedrömmar!
Ajja... De löser sig på något sätt.
Annars har jag alltid en rik farmor som kanske vill sponsra =)

Idag e de jobb. Ska jobba me söta Carro. Ska bli kul! Vi jobbar så sällan tillsammans.
Sen ska jag träffa min fina Linus. Han e så söt. O så rolig att retas me när han sover.
L e aldrig arg, kanske för att han får ut alla sina aggressioner i sömnen =)
MOhaha!

puss på er, mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0