Idag e första dagen på resten av min blogg...

Längtar till tisdag...
Hela kvällen ska då spenderas me min L. Ska mysa o pussa o hålla honom så hårt att han aldrig lyckas gå ifrån mig.
Jag träffade honom senast igår och pratade med honom för bara ett par timmar sen, ändå saknar jag honom varje sekund jag inte är med honom. Var minut längtar jag.
Så skönt att ha hittat de man så länge sökt.
lite overkligt oxå.
För bra för att vara sant? Kanske... men jag hoppas för allt i världen inte!

Jag har funderat på en annan sak, mina vänner... Fanny tänkte tänja lite på gränserna. Skriva lite mer fritt.
Börja blogga om vardagen, om jobb, vänner, plugg, shopping, fika, väder, kläder, jäger(!)... Ja, ni fattar!
Anledningen till detta är att när jag väl är i ett tryggt förhållande och har funnit kärlek, så är det svårt att skriva om just det jag brukar
- Svår kärlek. Svåra frågor, Jobbiga beslut.
För när livet känns lätt (iaf på dessa plan) är det svårt att skriva om det som negativt!

Visst kommer det säkerligen då och då komma upp frågor och problem, för det e faktiskt så livet ser ut.
Men jag vill även kunna skriva om min vardag, för jag älskar att skriva, och det e faktiskt min blogg, så jag gör som jag vill (ha!)

Nu ska jag sova (tvätt om 4 timmar =/)


Hiss:  Mina handgjorda finfina studentkuvert (till Vigges student) som snaaart e klara att skickas ut!
Linus - såklart.
Silverschampot som gör mitt hår grått (alá Lady Gaga)
Och nyfunna radiokanalen Bandit rock - helgrym!


 
Diss: Denna förbannade svininfluensa - vet inte varför, men varje gång de kommer nåt sånt här nytt e jag helt säker på att det är detta jag kommer att dö av!
Massa att planera och stå i - var ska man börja?
GI - de borde heta IG!
Tvätt+tvättstuga+springa upp o ner i trappor o dessutom bara 4 timmars sömn = hat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0