Börjar man bli gammal?

Min orangea 14is-syster Frida stod bland "ungdommarna med sverige-tröjorna" igår på fotbollsgalan.
Mamma hade tydligen blivit trött på henne o sagt till då hon valde att tuppera håret till max och sminka sig orange (vilket iofs inte e ovanligt) i hela huvudet... Morsan brukar inte lägga sig i, men tyckte ändå att nu va de fotbollsgala och då kan man faktiskt anpassa sig och se LITE mer sportig ut...

Jag var tvungen att spana efter min söta, men dock så orangea syrra när jag igår zappade förbi galan, och till min förvåning så såg ALLA ut som henne. långa, smala som stickor, långt övertupperat kissie-hår, orangea ansikten med läppar i vitt/rosa. Väldigt snyggt - om du frågar Frida, Spara på sminket o borsta iaf ut håret ibland - om du frågar mig. Och FRUKTANSVÄRT om du frågar mamma...
De e kul me generations-skillnaderna =)

Älskade 14is-Frida.
Hon e så HIMLA söt utan allt klet... Men samtidigt så är det så att vara tonåring. O de sa jag till mamma oxå... De handlar inte om vad som EGENTLIGEN är snyggast. De handlar om mode. Dom växer ifrån de o blir lika tråkiga o o-orangea (eller som linus så snällt uttryckte sig om min hudfärg en gång - solbränd som ett lik!) som oss!


Kommentarer
Postat av: tha one AND ONLY Frida! :D

tack min älskade stora syster för detta underbara inlägg.

men jag hade faktiskt inte orange igår, för hade sminkat mig klockan åtta på morgonen och det va inte kvar och mitt hår va ändå inte jätte stort:$ höhö..

jag har blivit bättre, jag lyssnar! & kim blev arg när jag ksulle på övning dagen innan ^^ hahhaa.

2009-11-10 @ 21:54:00
Postat av: The ONE AND ONLY VICKY, finns ingen one and only frida

hahaha vilken bortförklaring Frida. Som om det lagret av smink går bort under dagen?:S

2009-11-11 @ 18:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0