Halva tiden har nu gått!

Fy tusan vad tiden går snabbt! Igår var jag halvvägs igenom min graviditet och idag fyller bebis 20+0 veckor i magen. Helt otroligt!
Nu när Maria är informerad av vilket kön den lille i magen har, så e det bara Jessica kvar att övertala! Hon vill verkligen inte veta! SUCK!... Jag vill ju skriva ut bebbens uttänkta namn!

Idag har jag för första gången sen i augusti jobbat. Blev frågad på min praktikplats igår om jag kunde tänka mig att hoppa in, och det tackar man knappast nej till... Det är ju detta jag vill göra!
Om ett tag bär det av till Sophie och Rasmus på middag och öl (iaf för grabbarna). Sen blir det nog sängen för att imorgon träffa min före detta skol- och arbets-kamrat Josse och hennes lilla flicka Ella. Supermys!




Från www.familjeliv.se :

Min graviditet - BF Fre 16 apr 2010
Uträkning utgår från dagens datum: Lör 28 nov 2009.
Din graviditet startade Lör 11 jul 2009.
Du blev gravid ungefär Lör 25 jul 2009 (ägglossningen).
 
Du är på dag 141 av 280. (50,4%).
Du är i vecka 21.
Du har gått 20 fulla veckor och 0 fulla dagar (v20+0).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Fre 16 apr 2010
Du har 139 dagar kvar till beräknad förlossning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0