Helg!

Lika konstiga drömmar inatt, då min bebis plötsligt va 2 (!) - Vi skulle ha tvillingar. En flicka o en pojke...
Sen slogs jag igen. Denna gången me min pappa (!) - detta skedde på is (!) med flaskor (!) till låten "You lost that loving feeling" (med righteous brothers) (!!!)
Vad går runt i ens huvud egentligen?

Idag bär det av till Höllviken för att träffa min gamle far, lillebror rasmus och minstingen Victor som fyllde 19 igår och därför ska fira detta med mat, dryck o dessutom fotboll idag.
Linus ska på grillfest med kollegerna o följer därför inte me...

Kanske hinner med att träffa jessie på en fika innan jag åker ner till hölle oxå. Vi får se =)

Later!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Eyyy inga dumma danskar, JAG blir ju DANSK om tre veckor...... Älskar dig Puss

2009-10-10 @ 21:08:54
URL: http://www.barajagjessica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0