Kan själv!

Ibland beter jag mig kanske lite som ett barn. Jag vill alltid kunna allt själv, direkt och perfekt!

Även idag när jag e sjuk o egentligen borde stanna i sängen så blir jag rastlös. Jag får skuldkänslor och känner att jag borde fixa och dona, att jag borde lösa problem, handla, städa, laga mat och allt annat som man "borde" göra när man är hemma...
Varför kan jag inte bara tillåta mig att bli omhändertagen av andra ibland? Låta tiden göra sitt och tillåta mig själv att göra fel, inte kunna allt direkt och faktiskt få göra misstag...
Jag förstår inte själv ibland varför det är så himla jobbigt att få kritik och att låta andra få göra saker åt mig...
Jag ska hädanefter försöka tillåta mig själv, och andra, det. Det måste jag, för jag faktiskt inte perfekt, även om jag e jäävligt nära ;)

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

haha, tack darling !

angående bloggdesigns-uppdraget, taget ! men är det lugnt om det inte blir precis just nu ?! får hitta en dag när jag kan sitta och pilla med det. men tänk ut hur du skulle vilja ha det så ska jag se vad jag kan göra. jag kan inte allt. men en header kan jag nog fixa :) Pussss

2009-10-19 @ 21:14:02
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0