Sexparty!

Snart e Linus hemma från massagen han fick av mig i (väääldigt, fyller år den 10 mars!) försenad födelsedagspresent. Jag köpte presentkortet först igår, och redan idag bokade han tid och gick dit... Ont i ryggen har han, lilla älskling!

Om en stund bär det av till Jessie för sexparty o tjejkväll. Jag tänkte faktiskt bege mig dit lite innan alla andra och hjälpa min vän att ställa iordning lite, och ta en fördrink (coca-cola eller fanta med paraply = FEST!) och bara mysa lite.
Jonas kommer hit och dricker öl med Linus så även han e uppbokad hela kvällen.

Nu ska jag ringa älsklingen. Han ska va klar på massagen nu, så kanske kan plocka upp lite käk på vägen hem... magen kurrar!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0