Slut på de roliga...

Helgen alltså!
Ännu en vecka återstår med praktik o faktiskt så är detta något som får dagarna att gå väldigt snabbt och något som e väldigt roligt, så klaga borde jag faktiskt inte...
På torsdag ska jag till barnmorskan oxå. DET ser jag fram emot. Spännande o dessutom väldigt skönt att äntligen (kanske) få lite koll på saker o ting!
Nu e de kanske dax att krypa ner under täcket, läsa dom sista sidorna ur "män som hatar kvinnor" och vänta på att min älskade tvspels-fantast kommer och värmer mig med hjälp av hans underbart varma o fina kropp och all kärlek som han ger mig.
Linus betyder verkligen mest på jorden just nu. Han e pappan till mitt barn och mannen jag känner att jag inte skulle klara mig utan. Att vi dessutom har ett jäkligt kul och (nu för tiden) har ett väldigt harmoniskt förhållande gör knappast saken värre... Han e mitt livs kärlek. Så e de! <3

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

jag tror bestämt att vi har haffat de två bästa karlarna i hela vida världen. jag hoppas att de vet det själva, men det tvivlar jag inte en sekund på. de har förvisso inga dåliga fruntimmer. men verkligen, vi har dragit storvinsten båda två. lycka till på torsdag - du får berätta sen, jag är jääääättenyfiken jag också ! i love u björnen

2009-10-12 @ 19:03:32
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0