Världens sämsta bloggare?

Bloggen går trögt just nu... Tankar, känslor och att jag dessutom har en massa att göra, gör att jag känner att jag varken har tid eller ork.
Synd på många sätt, för jag älskar ju att skriva. iaf när jag känner att tiden räcker till!

Skolan har börjat och är jätterolig. tuff och svårare än vad jag räknat med, men rolig. Kanske är det så det ska vara. För att det är så som livet ser ut...
Jag har en hel del som snurrar i mitt huvud just nu. en hel del frågor som är omöjliga att veta det rätta svaret på.
Ena studen känner jag mig till etthundra procent säker på mitt svar, medans jag sekunden efter helt vänt om och känner mig säker på något helt annat...
För visst trodde jag att svåra frågor skulle följa mig på vägen genom livet, däremot visste jag inte att varken frågorna eller livet kunde vara så svåra som det känns nu.
Inte heller vet jag vem som skulle kunna förstå mig i frågorna jag just nu bär med mig.
Jag skulle gärna vilja skrika ut det, för jag skäms inte. Däremot är beslutet så pass svårt att jag inte vill bli påverkad. Inte ha för många personers åsikter. Så jag litar på mina allra närmaste. På min mamma, på Linus och på de vänner jag vet kan tänka i samma banor som mig.

Ikväll blir det antagligen en runda till Linda (Linus syster) Micke och deras nykläckta bebbe Alvin. Myspyshelg med min kärlek är inplanerat. Festandet är på grund av tröttheten uteslutet.
Skolan och blomsterbinderiet är vad som tar min energi och koncentration just nu, och det är något jag trivs superduper med...

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

tack för igår :)

vet du vad jag tänkte ? ett ros- arrangemang i formen av ett hjärta, massa grönt och sen ett brudbar i mitten. små, fina, röda rosor - tätt, tätt och sen brudslöja eller pärlor som pricken över i:et !!! kan du hjälpa mig ? puss bästa ! <3

2009-09-06 @ 15:36:45
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0