10 dagar

Nu har Ella funnits i vårt liv i 10 dagar - i 3 dagar har flaskan tagit över efter amningen och i 4 har hon fått magdroppar å redan nu känns allt så mycket, mycket lättare...!

Idag var Rasmus och Sophie och hälsade på en runda och Ella visade verkligen sig från sin bästa sida. Vaken, tyst och bedårande (som hon alltid e iofs) Hon kan alltså vara glad och ikke skrikande som vaken nu, och de e ju väldigt skönt... Tror absolut att faster Lindas tips om dropparna har hjälpt lillan mot magknipen, de verkar ju så iaf! Dessutom slöade familjen Samevall/Lundborg och låg kvar i sängen till klockan va strax efter 12 idag (!) Då hade vi iofs varit uppe ett par 3-4 ggr i natt o matat o bytt blöja, men mamma känner sig rejält utvilad, o de tror jag pappa oxå gör faktiskt... UNDERBART!

Nu ska jag unna mig en dusch... Ella sussar i soffan brevid pappan sin, Så underbart fina dom e -Mina älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0