April april...

Första april eller skärtorsdagen (om man vill) idag... Imorgon är det bara 2 veckor (två VECKOR!!) till Ella beräknas komma! Just nu känns det längre än vad det kändes när jag fick reda på att jag hade henne i magen och det va nästan 7 månader kvar... Natten har varit hemsk och vaknade gjorde jag med huvud och hals-ont =(

Efter Linus slutat jobb idag så är han iaf ledig i hela 4 dagar, vilket känns väldigt bra. Helgen har däremot knappt några luckor... Imorgon ska vi fira lillebror hos Morsan. På lördag ska vi köpa nån bilgrej i klippan sen hälsa på Linus syrra Linda o hennes gäng. Efter det ska vi köra till Stehag och spendera kvällen hos Linus pappa och på söndag blir det en runda till min pappa och höllviken för (enligt honom) tidernas påskfest!

Nu ska jag göra mig lite frulle. Började dagen med en kopp av Maddes super-te! Gott e de dessutom! Men nu skriker magen (Ella?) efter mat oxå, så de e väl bara o lyda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0