En överfylld väska o en sovande Ted!

Lillebror Rasmus dissade ikväll så Victor tog med sin kompis Ted som nu ligger o sussar gott i soffan. Victor skjutsar Linus in till stora staden för att han nu efter grillningen bestämde med sin kompis/boss Andreas att åka in dit och ta en öl...
Själv sitter jag med lyxfällan i bakrunden och kollar runt på nätet och läser bloggar... Har idag oxå packat de mesta i bb-väskan (jag vet att jag borde packat den för länge sen, men jag har inte kommit till skott!) Det enda jag inte har nu är ytterkläder till min lilla Ella, för var i HELVETE hittar man de? och BEHÖVER man de? O i vilken storlek i så fall? Kollade precis tradera o la ett bud på en söt liten overall iaf...
Dessutom tror jag att jag packat ALLDELES för mycket! (och säkerligen alldeles för lite av något) Men jag vet inte vad dom har och INTE har på MAS... bindor, blöjor, trosor, morgonrock, handdukar, amningsinlägg, tvättlappar m.m. m.m. -Ta med eller få/låna där? -Hur i helvete ska man veta?
HELP ME!

Kommentarer
Postat av: Mad

Dem har det mesta. Men det kan ju va skönt att ha med sig eget. Bindor storlek XXXL är ganska bra. Man får skit snygga (ironi) nät trosor (kasslervarning) som faktiskt håller bindan osv på plats. Sköna bekväma kläder. Schampoo Balsam. Hårnsoddar. Lypsyl. Är det något ni glömmer får du skicka iväg Linus på shopping (typ godis och annat som ger en sockerkickar)..Jag har en bra lista i min gamla blogg tror jag..



Ses jätte gärna på fredag. Om inte Ella redan kommit ut.. Hon kommer kanske nästa fredag..=)



2010-04-02 @ 06:41:31
URL: http://mamamad.se
Postat av: Malin

Dom har sånna fina nättrosor och hemska bindor på mas. Men jag tvingade iväg Robban att köpa andra bindor och så användejag mina egna trosor.

Har för mig att där fanns tvättlappar som man kunde ha i vatten till barnens rumpor.

2010-04-02 @ 09:28:14
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
Postat av: mariaohlin

han fick ta hand om sin kraxxxiga flickvän istället, men ted är rätt go han med, i alla fall när han bara ligger & sover :P

2010-04-02 @ 13:34:08
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0