Livet har börjat...

Ja, nu känner man verkligen att man lever! Ella kan va ett riktigt litet monster som nu skriker i princip hela tiden som hon inte har min såriga, onda bröstvårta i munnen, ändå älskar jag de lilla livet något fruktansvärt mycket redan -varje rörelse beundrar jag o varje min hon gör ler jag åt. Vackra prinsessa, hur kunde jag ha sån tur att få dig i mitt liv?

Vill oxå passa på å skriva hur mycket min linus betyder -för inte trodde jag att de va möjligt, men efter förlossningen o födslen av vår dotter så älskar jag honom ÄNNU mer o e nu 100% säker på att jag hittat mannen jag vill leva hela mitt liv med <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad underbart att läsa, Allt förrutom dina såriga bröstvårtor! Och jag har tyvärr inga tips mot dom alls. Men du vet om att du har amninsmottagningen? Och vårdcentral och till och med bvc kan hjälpa dig!



Kramar till er alla tre!

2010-04-18 @ 19:50:55
URL: http://finaklumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0