Natti!

Förlossningsbrevet skrivet nu oxå då... Vet inte ens om jag fått med allt jag vill eller inte vill, men men, de kommer dom med all sannolikhet få höra om de nu skulle va något som fattades... ;) :P
Sängen kallar o Linus von fyllekajja svarar inte på sin mobil (Om det inte vore för att jag faktiskt inte är världens mest elaka människa -plus att klockan faktiskt e över 12 och 1 april e slut, så hade jag lurat honom att jag hade värkar o att han inte går o få tag i! Men som sagt -så taskig e jag inte och dessutom va de ungefär en ½ minut sen jag ringde...)
Jahapp, då va de sängen ja. O iom att klockan visar på fredag är det nu 2 veckor till BF. Så häftigt! (men vill samtidigt bara få de överstökat) -Natti natti mina vänner... Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0