Torsdag!

Har fyndat lite idag... En super-duper söt kofta till Ella bland annat! Va bara tvungen :) Lite annat åke oxå me hem! Imorgon ska jag dessutom hämta ut min TENS som jag hyrt! (Vet däremot inte om jag kommer våga testa den.. den verkar såå farlig! -Därför jag väntat med att ens beställa den tills nu! Sen i förra veckan fick jag panik o tänkte att jag kanske inte kommer bry mig om att de e elektrisitet vi snackar om o lätt som en plätt tar emot några stötar för att minska smärtan när värkarna börjar komma igång... Ajja, vi får väl se helt enkelt)

Har ätit o nu sitter vi i soffan. Linus, jag o Linus kompis Jocke o kollar "sveriges värsta bilförare". Rätt underhållande måste jag erkänna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0