G'natt!

Nu ska denna gamla morsan lägga sig. L sover redan. I soffan. som vanligt!

Ella fortsätter äta massor. Blir skitsur när man slutar ge henne. Idag åt hon nästan en halv burk, sen fick de räcka tyckte vi!
Ringde förresten BVC i förmiddags o frågade om hon kunde ta skada av detta frossande... Bvc-tanten tyckte vi skulle fortsätta ge henne som vi gör, så länge vi märker att magen mår bra. Om den börjar krångla/göra ont skulle vi dock lugna ner oss...

Imorgon blir de Maddo unt Wincent o lille busungen i magen som ska hälsas på. Vagn o bärsele, skötväska o handväska, filtar o kräkhanddukar ska släpas med på tåget... Undra om de kommer en liten flicka o frågar "Ska ni flytta?!" igen... Gjorde nämligen de igår utanför Elin o Robin när vi släpade upp sittern, Ella (i bärsele) skötväska o handväska. "Ska ni flytta in där" sa hon o pekade. "Ne, vi ska bara iväg en stund" svarade jag. Flickan såg frågande ut.
Haha. Så söt!

Nä. just de. Sova va de!

Kommentarer
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

hihi ett litet matvrak :) önskar att min Nellie va det. hon äter ingenting!



sv: tack tack söta du vad glad jag blir :)



kram kram

2010-08-19 @ 00:38:58
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Mad

Wie =) Du har redan förutspått att jag skulle be er komma hit;) Ser dessutom ut att kunna vara uppehåll ida. = promenad och kanske second hand shopping ;)

2010-08-19 @ 07:02:30
URL: http://mamamad.se
Postat av: Jeanette - Tävling pågår

varfor samnar man alltid i soffan - tror jag är kronisk trött efter jag blev mammor själv de nätter jag somnar hela natten .... hmmm

2010-08-19 @ 10:08:25
URL: http://babydjungeln.se
Postat av: Amy

Ja, då är hon ju lite äldre än vår lilla är. Ska höra med BVC när det börjar närma sig. De har ju ett och annat vettigt att komma med ibland. Ska dock bli kul att höra vad de säger på måndag när vi ska dit. Tror nämligen lillan ligger över sin viktkurva nu så det lär nog bli gnäll på det. Innan gnälldes det för att hon låg under, men, men. Tänker ju inte börja svälta henne iaf.

2010-08-19 @ 18:06:34
URL: http://carrera83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0