Handikappad dvärg!

Om de funnits en 8de dvärg i "snövit" hade han nog varit som mig... Iaf om han hetat "Glömmer".

Jag, eller vi (för att skylla ifrån mig lite) glömmer jämt grejer. Saker. Denna gången fick vi inte med oss Ellas sked och vår (min -bara jag som använder den ju... dock L som betalat den, så okej -vår!) kamera hem från Sophie o Rasmus -o Julian får jag ju inte glömma!!
Jag känner mig handikappad -även om jag får den igen redan imorgon, men ÅH vad jag kommer sakna min älskade vän! (kameran)

Julian var ett underverk. mästerverk! Så underbart söt o mini-ytte-pytte-liten. Bilder kommer som sagt (suck) imorgon!

Dessutom kom jag o L på att vi glömt våra jackor uppe i norge! NEJ. Min skinn-jacka, som jag älskar -även om jag inte längre kan knäppa den... Men de ska man väl inte me skinnjackor ändå... Right?!



-Bjuder på en bild på kusinen o mig från tiden då jag faktiskt KUNDE knäppa skinnjackan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0