Hemska väder. Underbara liv!

Fruktansvärt-mega-hemskt att köra hem från svärfar. Det regnade värre än någonsin o himlen lös upp o fullkomligt exploderade av blixtrarna som jagade efter oss... (Kändes de som! Seriöst. Jag hade tårar i ögonen o höll Ella i handen. Fy fan va läskigt.. USCH!)
Väl hemma pustade vi ut. Tills vi såg tvättmaskinen. Full. Dessutom kokades vatten, Ella nattades, flaskor diskades o smink tvättades av... Inte för än nu. klockan 23.50 e jag färdig till att gå å lägga mig. Men då e man ju först jättemkt tvungen att kolla fejan, o uppdatera bloggen. Precis sånt en extremt trött småbarns-morsa BORDE göra vid denna tiden. Skitbra idé, faktiskt!

Vill passa på att säga grattis till Sophie o Rasmus. De verkar som att de e klappat o klart för deras del. En Julian har kommit till världen och jag o familjen e verkligen jättelyckliga för deras skull! 4 månader och 1 dag yngre än Ella e han. Lilla rocker-pöjken!
Ser fram emot att få träffa de lilla livet. O att få ge min "baby-shower-present". Hade ju inte möjlighet att ge den då jag va bortrest på Sophies lilla fest. Så de fick bli en "Välkommen till världen"-present istället. Går bra de me!

Nu ska jag sova. Strax. -Måste borsta tänderna innan oxå. Godis har krängts idag!

Kommentarer
Postat av: Mad

JAG körde i det vädret. Hade haft körkort i 7 timmar cirkus ;) Haha!

2010-08-13 @ 08:41:16
URL: http://mamamad.se
Postat av: tjugo och gravid

Yes en liten pojke är det. :D

2010-08-13 @ 10:07:50
URL: http://pluttenimagen.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag klipper till dom ordentligt så dom inte blir sådär sylvassa.. Min teknik sitter i ;) har hållt på i 3 år med sånt här nu ffs :P

2010-08-13 @ 16:02:03
URL: http://miaed.zoomin.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0