Idres kärlek, den e så underbar...

E jag knäpp? De e augusti o alla undrar var värmen tagit vägen, jag däremot; jag undrar när snön kommer...!
 
Jag saknar skidåkningen som fan. -För finns de, ärligt talat, mycket som e så härligt som de e att glida ner för en backe, in i en liten värmestuga, grilla korv, dricka varm choklad, sola lite o sen ta en öl på afterskin där något okänt cover-band spelar "800 grader" o "Living next door to Alice"?!

Jag längtar till Ella blir nåt år. När hon kan gå på nån mysig skidskola o få leka i snön med andra barn... Jag älskade det iaf när jag va liten. Vi va -precis som jag va sen när jag va äldre o säsongade- i idre. Jag tyckte där va så mysigt. Man tävlade o fick en kram av maskoten, man badade i sporthallen o sen gick både mamma, pappa o man själv runt i underställen i en mysig liten fjäll-stuga.










Jag vill tillbaka. Jag vill ha med mig Ella. Jag vill ha med mig Linus. Jag vill få dom att älska detta precis lika mycket som jag gjort. gör.

Kommentarer
Postat av: Jeanette - tävling pågår

Vi är just nu igång med att planera ski semester och hoppas att Alice kan anvende str 25 (hon är kun 21 nu så...) Annars må hon få jätte tjocke strömper på



tihi

2010-08-20 @ 23:07:33
URL: http://www.babydjungeln.se
Postat av: Mad

Vi kan åka allihopa. Johan älskar det. Jag har aldrig gjort det och Wincent kommer vara så illa tvungen att digga det =)

2010-08-21 @ 07:11:47
URL: http://mamamad.se
Postat av: Malin

Nej, inte snö än. Sommaren är på tok för kort.

Tänkte få passa på att meddela att jag har en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!

Kram Malin

2010-08-22 @ 10:00:52
URL: http://www.designofluna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0