Ingen bra dag...

Ryggen sammarbetar inte. Inte humöret heller. Ella sover men gnäller till o me i sömnen. Tycker synd om lill-gris. Inte någon vidare dag här hemma alltså.
Linus e i stan o inhandlar GPS-sladdar o annat nödvändigt till Oslo-resan. Har lust att ge honom allt ansvar när han kommer hem. Har lust att själv lägga mig på sängen, bläddra i en tidning, knäppa med fingrarna o bli serverad färgglada drinkar (dock alkoholfria så jag slipper huvudvärk) o kanske ta mig en tupplur. När jag sen går upp har jag även lust till att se en skinande ren lägenhet. Utan tvätt. Utan disk o utan kläder o prylar överallt... Lite lyxmat på bordet skulle inte vara helt fel de heller, när jag tänker efter.
Tror dock inte att de blir som jag önskat. Inte har nog Linus varken lust eller ens MÖJLIGHET att städa hela lyan samtididgt som han passar upp mig OCH tar hand om lilla gnELLA. Inte heller hade jag fått ro i kroppen åt att göra de. Bara ligga där. Höra Ella ute i vardagsrummet. Nej. De går inte. Men drömma lite kan man. De får man!

Dagen blir lugn. Tvätta ska jag göra. Packa o planera. Mysa me mina hjärtan o laga nåt gott till middag. Imorgon blir de mobilia för inhandling av leggings o ny(a) bh(ar). Min bästaste gick sönder. Har nu endast ammningsbehåar som passar melonerna. O hur kul e de? När man inte ens ammar..!!



Gnälle-Ella. En bra dag.
Älskade hjärtat <3


Kommentarer
Postat av: Sabrin , Lovisas mamma

Vilken sötnos till dotter ni har :)

2010-08-03 @ 19:22:43
URL: http://lovisasmammma.blogg.se/
Postat av: vickan

gud vad hon är söööööt! Helt klarblåa ögon :D Ha så kul i Norge nu :) PUSSSSS

2010-08-04 @ 21:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0