morsan e hemma!

så här påverkad har jag inte varit sen lustgasen kopplas in på förlossningen när ella föddes... (okej. jag va MYCKET mer påverkad då,.. tack o lov!) kul har vi haft iaf! kul som fan! vi har ätit gott, druckit gott (förutom whiskey-shotten lina bjöd på) o njutit. saknat ella har vi oxå, fast i lagom dos. ni vet dosen "de ska bli jävligt skönt att sova inatt o ännu mer mysigt att få hem ella imorgon". Jag älskar mitt lilla barn över allt. jag skullle kunna dö (eller vad hon nu skulle önska) för henne. men jag måste erkänna att de känts rätt bra att lukta armani istället för bebiskräk idag... att få göra de nån gång, lixom!

Kommentarer
Postat av: Malin och lilla Oliver

Alla behöver en kväll ifrån :) Jag tror det gör bättre föräldrar :)

Skönt att ni kunde slappna av och attni fick en kanon kväll :)



Jepp,menade nästa söndag :)

kramar

2010-08-22 @ 07:47:06
URL: http://finaklumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0