Fannys favvo-food.

Choklad
Okej, de e ingen mat. Men de e gott. I alla dess former. Speciellt i lite mörkare former. Mörk choklad is the shit. o kladdkaka o kärleks-mums. Chokladglasyr. Mmm.. Allt som stavas choklad e gott. O nödvändigt!

Halloumi
Denna gudomliga "gummi-ost". Supersalt. Supergod. Jag får inte nog.

Sparris
Fråga mig inte varför. Men jag ÄLSKAR de. Speciellt med smör o salt. Kan äta de tills jag spricker!

Majskolvar
Samma sak här. Med smör o salt = sprickfärdig Fanny.

Kräftor
Fest e kul, men på kräftskiva hittar ni inte mig på något dansgolv, inte. Vid bordet, sörplande, smaskande (usch!) o njutandas hittar ni en Fanny. En Fanny som stinker kräftspad o dill i flera dagar efteråt men som inte kunde bry sig mindre!

Fefferoni
Lagom starka o med skitgod lite mystisk smak. Jag tröttnar inte. Kan äta de rätt upp o ner. Från burken. Yummi!

Coca Cola
Okej. De e en dryck. En berondeframkallande sådan. O de har jag märkt. Livsfarligt!

(Stark) Kyckling med cashewnötter "Kina style"
Speciellt på restaurangen vid Lorensborg. Jag kan äta ihjäl mig på de. Jag lovar. Jag hade kunnat leva på de. O ENDAST de.

Tacopaj
Fanny-special (Okej, arlakökets special) e faktiskt inte alls överskattad. Alla älskar den. O så även jag!



MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0