Stress!

300 (minus dom två sista nollorna) maskiner tvätt är avklarade. 1 kvar. Fullt upp imorgon med. Fy fan va jag e stressad. Ändå kunde jag inte låta bli att joina Jenny med vän på baksidan ikväll. Ett (okej, tre) glas vin o en massa prat o skratt blev de... O Härligt va de!

Imorgon e följande inplanerat: Mobilia. Mormor o morfar (fast de vet dom inte om än) Madde (som jag nog måste ställa in med, för att jag inte kommer hinna) Tvätta. Packa. Vika tvätten. Städa. Duscha. Bada Lill-Fia. Äta. Rensa kylen. Slänga sopor. Sova tididgt.

Nu inplanerat: Väcka L för 4de gången o be honom flytta ner Ella i resesängen. Sova.

Kommentarer
Postat av: Mad

Vi ställer aldrig in ;) Haha! Helt tokigt! Hoppas du inte stressar ihjäl dig! Kramar

2010-08-04 @ 07:11:22
URL: http://mamamad.se
Postat av: Lisa

Jag tycker din header är fin på riktigt, hehe. ;0)



Du får fixa en ny header om du vill förnya. =0P



Allt bra med dig annars?

2010-08-04 @ 11:31:42
URL: http://thecharmedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0