Dejt me syster o efterlysning av simskolefröken!

Sitter hos Mommo o tjattrar med syrrorna. Har plöjt igenom hela stan idag. Shoppat, fixat, grejat. Varit på cura o fått nytt preventivmedel (förhoppningsvis ett utan humörsvängningar o tappa-håret-biverkningar) Gick även igenom förlossningen. Allt va bra. Min BM bad mig att sprida min positiva förlossningsupplevelse till vänner. "De e så många som e rädda" sa hon (Äe, japp. -Kände igen mig!)

Ska käka hos morsan o sen ska jag o Vickan hem o kolla på film. Ella ska nattas o sen blir de kanske lite gotte o mys. Om de orkas ska filmen "Dumpa honom" ses på canal plus. Men den börjar 22.45, så kanske får de bli någon annan!


Måste passa på att efterlysa Malin. Sommarsimskole-Malin som kommenterade typ i förrgår (eller igår..?!) Tror jag minns henne. tror hon va den coola "fröken" som målade kalle anka på mina ben -Eller va de hennes kollega?! Roliga va dom iaf! Iaf. Malin -Om du ser detta. Kan du inte typ lämna mailadress alternativt hela ditt namn -så jag kan adda dig på facebook. Hade varit jättekul att snacka lite!  




-Vickan "vind-i-håret" Olsson


Kommentarer
Postat av: Malin med 2 busfrö

Hihihi, måste ju helt klart vara en av dem coola simtränarna :)



Finns på FB, Malin Söderqvist,ser om jag hittar dig annars



Kram på dig :)

2010-08-28 @ 16:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0