Vi e framme!

Ella o jag sitter i soffan o myser medans Pappa L o Farbror Andreas handlar hem før middag. Vi ær alltså FRAMME i oslo! Resan gick bra. Ella sov o sov. vi stannade, matade, kørde vidare, o hon somnade. igen! Sista 2 milen var jobbiga o gnælliga, men resten av resan gick som sagt førvånandsvært smærtfritt.

Fina bilder e redan tagna. Bilder jag kommer dela med mig av sen, nær jag e hemma igen. Nu ska jag fortsætta njuta av norge, av ella, av gott sællskap och av semestern! Fy tusan va gøtt de hær kænns!


Kommentarer
Postat av: Mia

Aurora har nu passerat 4månader (igår).. Och nej, hon har inte blivit ett helt annat barn.

:P



Hur går det för Ella?

2010-08-06 @ 10:43:24
URL: http://miaed.zoomin.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0