8 stora månader!

2/3 år. 8 månader. 36 veckor. 244 dagar -blir Ella idag!

Tiden har gått snabbt men ändå känns de som vi alltid haft henne. (-faktiskt en klyscha som verkligen stämmer..) 
Om ynka 4 månader ska vi ha 1 års-kalas... Jag kan inte riktig förstå de.. -Jag har ett barn. Ett barn. Knappt att man kan kalla henne bebis längre, ens...

Lilla Ella. Lilla älskade grynet som gör mig så galen. -Som får mig att slita mitt hår, men som jag ändå älskar mer än livet själv... Som jag mer än gärna faktiskt sliter mitt hår för!
Tack för att du bestämde dig för att berika våra liv. Mitt o pappas. För alltid ska vi älska dig. Vi ska finnas vid din sida, hjälpa dig på vägen genom ditt liv. Vi ska göra allt som står i vår makt för att ditt liv ska bli lyckligt o värdigt. Vi ska varje dag visa hur mycket vi älskar dig, Hur vi förstår dig, Vad rätt och fel är.
Jag älskar dig piluttan. Pappa med. -Så mycket att ord faktiskt inte kan beskriva...


-Pigg 8månaders!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men vilka söta bilder! ^^

Visst går den där första tiden med sitt älskade barn helt rasande fort!



Vår tvåa är beräknad till 26 mars. Veckorna har ramlat på snabbt nu ett tag men jag märker att nu går det mycket segare igen. Längtar faktiskt tills vi får mysa bebis igen. ^^

2010-12-12 @ 08:10:22
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0