Gott nytt år!

Fick välbehövlig sovmorgon... -L gick upp med Ella. Efter vi ätit något till lunch ska de duschas, packas, fixas inför sova-över-nyårs-party hos paret Dahl/Cerbach. Inte har vi mycket tid, men ändå börjar vi lixom aldrig...
L köper raketer nu. Va tvungen att bidra till ett vackert tolvslag. Jag o Ella leker i soffan. Trycker på knapparna på Ellas nya "mobil"... Äter oxå lite på den. Jag drömmer om overallen. Rainbow-overallen från molo som jag efter sponsring av Faja igår beställde. Längtar efter att bråka ner Ella i denna vackra skapelse...

Nä. Skulle mest önska ett gott nytt. Tror inte jag kommer ha mycket mer tid till bloggandet idag. -Men annars ses vi ju nästa år. Shit. (Igen!) 2011... -Vad ska detta föra med sig?

Gott nytt år, kära vänner o läsare ♥


Kommentarer
Postat av: Sookie

hahahaha en kille som gör pussmun precis som en fjortis :)

2011-01-31 @ 16:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0