Napp-skrik-flaska-skrik-napp-natt...

Blev inte stan idag, -Vilket jag egentligen planerat! Jag hade ont i huvudet, va trött o kände mig förkyld då jag vaknade imorse. Ella har dessutom gnällt mest hela natten. Fått nappen, somnat, ätit, somnat, fått nappen, somnat -o så höll de på. Hela natten, som sagt!
Imorgon blir de däremot en sväng till Malmö.. I övermorgon oxå! -De va över 2 veckor sen jag åkte in med Ella sist. Inte sen snön började falla har vi vågat oss på bussen, men nu e de dax. Fixa present till Vickan o sen gå till Maria (aka Agge) o ta en fika... -Venessa följer även hon med!

Ikväll åt vi kräftstjärtar på bröd me majonäs o grejer. -Inte den bästa middagen, kanske. Men skaldjurspannan jag letade efter fanns varken på ica eller coop o kräftstjärtar e ju så jäkla gott. Enkelt oxå. Inga stekpannor eller kastruller som ska diskas, and mama likes!

Nu Hollywood-fruarna o pensionärsjävlarna! -Duschen, sängen, bloggläsning och förhoppnignsvis ingen napp-flaska-skrik-napp-skrik-napp-natt igen efter de...


Sist vi va på väg till stan. -Då ingen snö låg på marken!


Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Kräftstjärtarna lät ju ruskigt gott!

Hoppas ni får en bättre natt nu :)

2010-12-06 @ 21:49:47
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0