NU e alla paket äntligen inhandlade!

dsc_0346 (MMS)

Min o charmtrollets dag började med en halvtimmes försenad buss. Vi mötte sen upp Malin i stan för en fika. Jag o Ella shoppade vidare efter dejten. Skumpade hem till Ralle för ännu en fika (som vi dock aldrig tog) Ella e helt förtrollad av Milo -deras katt, precis som hon e med Truls (mommos kise) Hon skrattar o ögonen lyser av glädje så fort katten kommer i närheten av henne! På väg hem nu. Massa att stå i denna kväll, men de löser sig. -I värsta fall får jag göra de sista imorgon på dagen då jag oxå får besök av fröknarna Tibell -Jessie o Louise!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Vilket sött litet troll ;-)



God Jul på er!

2010-12-23 @ 11:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0