Pusskalas!


-Puss!

Petra o Neo lät inte lite snor hindra dom o kom därför hit idag som vi sen länge bestämt! Ella va lika nöjd som vanligt då de finns bebis i närheten... Hon va så nöjd att hon till o me bestämde sig för att smaka lite på Neo. -Samt dra honom i ansiktet och hålla i händerna, då! Petra o jag passade på att mumsa brownie medans barnen (som faktiskt somnade nästan exakt samtidigt) sov.. Snackade skit gjorde vi.. -Mammaprat, bebissnack, stallet-minnen... Trevligt va de. Jättemysigt!

L lagade maten idag. Jag busade med Ella... Sprang runt o jagade henne i gåstolen... -För de går snabbt nu. Snabbt som tusan! Hon somnade strax innan åtta. -Helt slut! Inte konstigt -Inte bara jag som sovit lite de senaste nätterna ju!!

Imorgon har vi inga planer då kuss-dejt blev inställd... Vet inte vad det blir istället! -Kanske kommer Victor.. Ska iaf försöka övertala honom till de!
På kvällen tittar vi på idol-finalen -Kanske hänger Agge på. Käkar kyckling-tacos o godis i mängder.. Sen e de min tur att sova. Länge!


-Älskling Ella o söta Neo.

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Men så gulligt!! Det ska börjas i tid ;)

2010-12-09 @ 22:27:46
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0