Kan inte släppa de...

Dagen gick snabbt. -Kanske för att Ella o jag sov länge. Vicky kom med lunch, vi åt o snackade. Handlade gjorde vi oxå -som jag skrev om i förra inlägget! Jag o L städade sen de sista ikväll. Kollar nu hur det gått för bönderna.

Imorgon kommer faster Åsa, Fajja o kussi för att hjälpa till med tårtbak o Ella-passning. Kanske hinner jag oxå ner om på coop -se om dom möjligen har färgglad marsipan till tårtorna. Efter de e de fest -eller kalas, rättare sagt! Hela släkten (även om den inte e så värst stor) minus pappa kommer hit. -Han göttar sig i marocko istället! L's pappa o lillebror o lillasyster svänger nog oxå förbi. -KUL!

Kan inte riktigt släppa de. -Men har samtidigt inte nån ångest- Jag blir 25 imorgon. 25 VUXNA (?) år! Shit!




Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Grattis i förskott!! 25 är ju ingen ålder ;) Men jag var precis likadan när jag fyllde 25, undrar om det kommer automatiskt? Nu låter det som att jag är jättegammal, men det är jag ju bestämt inte ;)

2010-12-29 @ 22:30:57
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0