Svar!

Svar till dig, anonyma (tråkigt, men dock) läsare som skrivit detta:

Varför är 90% av alla bilder på Ella, och inga på dig? Det är väl din blogg, och inte Ellas? Dessutom, hur vet du att hon vill vara med på bild?
ps. tack för en trevlig läsning iaf ds.

Du har alldeles rätt. De e min blogg. Ella e mitt barn o bloggen handlar om vårt liv. -Mycket om Ella (som du säkert vet om du läser!)
Jag lägger upp bilder jag tagit nyligen o då jag inte (längre) e någon poserar-prinsessa (o de oftast e jag som håller i kameran) tar jag sällan några bilder på mig själv! Jag fångar ögonblicken med Ella. -Ibland tillsammans med baby-polarna, ibland tillsammans med pappa L o ibland även med mig! (faktiskt)
Inte vet jag heller om Ella VILL va med på bild. -De e väl rätt självklart!?
Om hon i framtiden kommer o ber mig ta bort bloggen (eller bilderna) skulle jag såklart göra detta (Om jag inte redan gjort de! -Funderar på att lösenordsskydda bloggen i framtiden så att de verkligen bara blir min dagbok som jag kan titta tillbaka i) o jag tycker inte jag skriver allt för privat (just för att den e öppen för alla!)
Bilder lägger jag upp på henne för att jag e stolt. Stolt över att ha skapat ett så underbart fint o vackert litet mirakel.... Hon kan inte tala än. Hon förstår inte ens vad en bild är. Så nej, -Jag tror inte hon tar illa upp!


-En bild på mig OCH Ella inlägget till ära!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Konstiga människor det finns... Konstiga människor med konstiga kommentarer. Jag tror att Ella kommer tycka att de ska bli kul att läsa allt detta en dag! Puss

2010-12-31 @ 11:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0