Snor!

Ella e snorig i näsan så idag hoppade vi över babycaféet o mammorna. Tråkigt att va tvungen att isolera sig hemma, men samtidigt skulle jag inte vilja att en unge med rinnande näsa lekte med Ella, så jag tänkte efter en extra gång. Sen messade jag Mikaela -lite motvilligt- o sa att vi inte hängde med..

Ella har haft gnälliga nätter. Mornar oxå! -Imorse hade jag faktiskt lust att hyra ut henne en stund... Iaf kändes de så.
Längtar till helgen gör jag. L jobbar iofs på söndagen, men på lördagen e jag lovad sovmorgon, -o de ska jag ta!! En lång en!

Ella har förresten börjat med världens gulligaste grej. -Har glömt att skriva om det innan, Men hon sträcker nu mera upp armarna när hon vill upp till en! -De e sött. Hon fick dessutom mitt hjärta att smälta när jag i måndags pratade med mamma i telefon... -Av nån anledning kom jag o mamma in på känsliga grejer. Mina tårar började rinna. Ella som satt brevid i gåstolen "körde" fram till mig. La sin lilla hand på mitt ben och tittade upp på mig (Tror ni jag bölade ännu mer då eller?!) Älskade lilla hjärtat. Hon gör mig så glad. Hon betyder så mycket.. (o visst e de sånt man får tänka på dom där gnäller-så-mycket-att-jag-vill-hyra-ut-dig-stunderna. -Då ångrar man sig rätt snabbt!)


-Skriver sin egen annons på blocket (?)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Aww så gulligt!! Jag smälter! Och längtar ännu mer!! :)

2010-12-08 @ 16:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0