Varför lär jag mig inte?

Så där ja! 
I förra inlägget skrev jag ju om Ella-solstråle o tanden (som jag o L sen disskuterade -"Hon har ju inte varit så gnällig denna gången") -Skulle jag/vi inte gjort... (-o varför lär jag mig aldrig?)
Ella vaknade som ett åskmoln bara 20 minuter efter hon somnat.. Grät, skrek, snorade, snyftade. -i 2 timmar. Vi åt, lekte, Jag gick runt med henne, satt henne i gåstolen, gymmet, på filten -men allt resuterade i samma... Tårar trillade ner för kinderna. Ledsna små ögon, rinnande näsa o ögon som sa "Maaaaamma, hjäälp miiiiig"..
Jag fick henne att sova till slut. Helt rubbade rutiner blir de, men en paus behövdes verkligen. -Jag e helt slut!

L kommer snart. Då funderar jag på att göra pannkakor. Lite lyxfrulle till imorgon, kanske? Ska dessutom steka kött, eller göra fiskgratäng -kan inte bsstämma mig. Julkorten måste fixas klart o Agge ska ringas... Blir de dejt imorgon? Julkorten får nog vänta, faktiskt. Har ju hela 4 dagar på mig att göra dom färdiga! Men dejt ska bestämmas. Om de inte blir me Agge får jag ringa runt... Jag orkar inte en dag till hemma. Jag gör inte de. Jag sliter mitt hår!


-Älsklingarna 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0