Vi har börjat med megabitar!

De blev en hemmadag till. Planerna blev inställda idag med...

Humöret e ändå bättre! Ella sov från sju igår till klockan va halv åtta imorse. Jag va i chock då jag vaknade o insåg att jag inte behövt gå upp på hela natten.. Ella-solstråle fick välling, somnade om (5 minuter) o lekte sedan busigt med trötta mamman i ungefär en timme... Hon blev gnällig igen. Somnade. Så gjorde även jag. Klockan halv elva gick vi upp igen, åt gröt o busade. Ellas tand nummer 2 håller på att komma. -Jag såg det idag.
Dessutom började hon igår med 8månaders-maten som jag fruktat... -Min största mardröm e nämligen att liten plutta ska sätta i halsen. Att jag inte ska kunna rädda henne och att hon ska kvävas... Jag vet att de kanske låter fånigt, men jag har själv tvångstankar om att sätta mat i halsen. -o gör det därför ofta..
L fick va med o mata Ella me dessa gigantiska 8månaders-bitar, men oj va bra de gick. Ella verkar fatta tekniken. Hon klöktes en gång, men åt sen hur fint som helst... Duktig flicka. Stolt mamma!


-Solstrålen o humör-svängar-tanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0