Aj aj aj...

Klockan 10 tänkte vi köra härifrån, men redan innan 7 vaknade jag! Linus sussar fortfarande och jag gav upp sängen när klockan slog 8... 
Höften värker som dagen efter ett dubbelt body-combat-pass (o när va senaste jag tränade det? 2-3 år sen ungefär... eller nee, nu ljuger jag faktiskt! Har aldrig tränat ett dubbel-pass. bara enkel-pass, men de räcker vill jag lova :D) ungefär! Värken påminner skrämmande mycket om just träningsvärk faktiskt! Ska nog testa de här med TENS. De verkar läskigt, men e beredd på att testa allt för att kunna sova en hel (eller iaf halv) natt. Hur är det förresten med sån gel man smörjar på istället för att ta tabletter (zon heter den va? Om jag inte har helt fel!) -Fungerar detta och kan man i så fall ta de? Ska absolut kolla upp mina allternativ, men inte idag. Idag ska jag hålla min Linus i hans hand och hedra min svärmor, Ellas farmor.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hade provat TENS om någon hade erbjudit mig. Så testa, jag lovar att det inte blir värre iaf!



Tänker på er idag!

2010-02-24 @ 09:00:12
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
Postat av: mariaohlin

gucke, jag ska sätta mig & sy dirr - tyget är fab, ni kommer älska det ! ska till stan imorgon en stund. är du ledig ? kan komma förbi en stund om du vill ! <3

2010-02-24 @ 20:30:10
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0