Argbigga!

Nu går jag o lägger mig... Försäkringskassan e MÖG för er som inte redan visste! För det första så finns det INGA lediga sånna skit-info-kurser i hela skåne om hur man går till väga med föräldra-penning för än efter Ella e född. KANON ju! Jag tänkte faktiskt inte föda jobbandes... För det andra så hittar jag inte deras öppet-tider NÅGON stans.
Man ska gå föräldrautbildningar, informationskurser i pengar, man ska mäta magen o dricka äckliga drycker o ta 500 stick i fingret o kissa i muggar. Räcker de inte med att man ska ha ont så man vill dö ett dygn i sträck, få panik, pressa ut 3-4 kilo o spricka lite (en sådär 2,3,35 stygn) -Jag tycker nästan de!

Hur håller ni mammor/blivande mammor reda på allt som ska göras? Jag förstår inget! Blir rädd för att jag missar något viktigt i allt detta klyddandet =/

Kommentarer
Postat av: Malin

Kan försöka att lugna ner dig med att de dära info-träff på fk ger ingenting i stort sätt.

Och sen får man kläm på det ganska så snabbt. Det kommer även du få min vän :)

2010-02-17 @ 23:54:37
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
Postat av: Jessie

JAG VILL HA MERA MAG-BILDER!!!!! Bakläxa... jobbar natt mån-ons nästa vecka och då ska det finnas!!

Ps jag håller med, bomba försäkringskassan.. Bara möög!

2010-02-18 @ 02:28:08
Postat av: Anonym

Ja jag känner verkligen igen det där, 1 miljon saker att hålla koll på hela tiden. Och förvirrad som man blivit sen det lilla pyret flyttade in i magen så är det banne mig inte så lätt att hålla koll på allt. Jag och min kalender har aldrig varit tajtare än vad vi är nu ;) haha

2010-02-18 @ 15:51:21
URL: http://comse.blogg.se/pluttisen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0