Blåst?

Som jag skrev på facebook:

"-Vår nya skrivare skriver verkligen jättefina bilder. Verkligen kanon-bra! Problemet e bara att de skriver ut papperna med hålen åt fel håll =S Försökte vända på papperna för att få hålen åt RÄTT håll, men då vägrar den skriva ut... Hrm! De här va ingen lätt gåta för en oteknisk blondie som ja'"

Skrivit allt "tråkigt" på arbetet. Nu är det roliga kvar. Klippa, klistra, dekorera och skriva små texter till bilderna. O slutsatsen då, men den gillar jag. Då får man skriva precis det man tycker o tänker o kommit fram till ju!




Framsids-bilden till mitt frisör/florist-arbete

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

me like !!



du, ju mer jag tänker på armbandet desto mer nöjd blir jag. om det passar är det ditt. det finns en liten särskild sak med det också. det är det första jag gjort. jag vet inte, men att det inte är helt symmetriskt gör det charmigt. du får helt enkelt ta en titt. jag är perfektionist, som du. & alltså det enda som gör att jag tvekar är att det inte är exakt lika många öglor mellan varje hänge. svårt för dig att förstå när du inte sett det. & det enda är att jag kommer inte göra ett likadant. jag vill att varje ska vara unika. det kanske kommer ett som påminner om det. men som sagt vart och ett ska inte kunna hittas någon annanstans, :) och mitt första alldeles speciella vill jag ska sitta på en speciell handled. u with me ? <3

2010-02-22 @ 21:27:22
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0