Läggdax!

Nu är det dax att hoppa i bingen, läsa en stund o sen nanna. Har tagit en alvedon till i förebyggande syfte och håller nu tummarna över att inte behöva vakna 300 gånger inatt o ha höft-smärtor, rygg-ont, halsbränna (en sån tablett har jag oxå stoppat i mig) mardrömmar, vara kissnödig men sen lyckas klämma ut 3 droppar eller som igår natt till o med ha ont i örat (inte "öron-inflammation-ont" utan snarare "du-väger-ett-ton-och-ditt-stackars-öra-e-helt-nermejjat-mot-kudden-ont")
NEJ! Denna natten bestämmer vi att jag sover ljuvt hela natten lång, vaknar utvilad och frisk som en nötkärna imorgon och lätt som en fjäder studsar iväg till praktiken! Låter som en himla bra idé tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0