Natti!

Dax att sova, kanske?!
Har skrivit på mitt arbete nu på kvällen (natten) så har ännu inte kommit i säng! Jag jobbar bättre på nätterna, skriver bättre på nätterna, målar o skapar bättre på nätterna... varför, egentligen? Borde kanske ha ett natt-arbete i framtiden, men inte kan man jobba som natt-florist - Affärerna hade nog inte gått allt för bra och rånen hade nog ökat... Nee, de e ju ingen bra idé alls de här! Får helt enkelt se till att bli en dag-människa, vilket jag inte vet hur det skulle gå till!

Tack till alla mina läsare. bara för att ni läser (för kommenterar, de gör ni verkligen inte) Statistiken går uppåt för var dag (nästan) o jag blir så varm om hjärtat när jag ser detta! Så tack än en gång!
Ni som har bloggar o läser min kan ni inte lämna er blogg-adress...? Jag vill ha fler intressanta bloggar att drömma mig bort i... Läser just nu bara en 4,5-6 stycken och alla dom skriver inte ens dagligen, så för god's sake -ge mig något att läsa!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag läser din blogg varje dag! :)

2010-02-04 @ 07:49:07
URL: http://grooodan.blogg.se/
Postat av: Malin

Förlåt att jag är så seg att uppdatera min blogg, försöker dagligen att bättra mig. Men det går ju inte så bra!!!

2010-02-04 @ 08:33:57
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
Postat av: Sophia

Du får gärna läsa min blogg! Jag läser din varje dag med spänning =)



Kram

2010-02-04 @ 10:51:28
URL: http://barasophia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0