Pryl-nörden nr. 1!

Linus o jag var på netonnet ikväll... Det gick som de alltid (;P) gör; Han fick sin vilja igenom! Nu står en 50" Tv hemma hos mamma o kaj o väntar på att vi ska hämta hem den!
Som jag sa till Linus så är det faktiskt hans pengar, o så länge jag får allt jag vill (de lät verkligen som jag e bortskämd som få, vilket jag kanske oxå e iofs!) till Ella så får han välja vad han vill lägga resten av sina pengar på. O iom att Linus oxå vill ha klart allt till sin lilla dotter när hon kommer så var detta nemas problemas enligt honom! (=KANON!) I veckan som kommer blir de Ikea, Ilva, Blomsterbergs och kanske någon till möbelbutik som kommer uppsökas... Längtar!

Nu ska jag tillbringa resten av kvällen att läsa bloggar, smörja in mig med lite zon gel (som mamma sponsrade mig med) och läsa (Böckerna av Karin Alvtegen är att rekommendera!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0